Till en fantasivärld

Igår var jag och Ewe lagomt spontana då hon ringde och frågade om vi skulle ta en fika. Jag va på och vi bestämde oss att även gå på bio. Klockan va halv tre och vi siktade på bussen som gick hel. Både jag och Evelina hade sovit länge och vi hade varken hunnit fixat oss eller äta något, men vi hastade oss iväg och hann med bussen. Väl på stan tog vi en mysig fika på Barista och vandrade upp till bion i kylan.
  Vi såg avatar - och jag tycker den va jätte bra! Ewe tyckte den va bra även om hon var lite skeptisk ibörjan och även om hon inte är en fantasy nörd som mig. Men jag måste säga att den verkligen va bra gjord och den va speciell, en blandning utav Romantik, Action, Fantasy och Science fiction. Peerfekt blandning! Och som alla andra filmer jag älskar så är det en egen värld man kan rymma till när denna blir för jobbig, jag gillar fantasin, och den gillar mig. Puss och kram 
- Se filmen! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0