SRS heeeeeela helgen:D

Hallå där! Tänkte börja med att berätta att jag håller fullständigt med Emma om att
SNÖN BORDE FINNAS I DETTA LAND NU! I STOR MÄNGD DET VILL SÄGA!

Och jag tyckte designen på bloggen blev riktigt niiiice Emma,det tackar vi för! Du, jag och Kenny :D

Helgen med
Emma på SRS har varit helgrym :O :D Massa trevligt folk i alla åldrar, och inte nog med det så gled de ju fram på dessa railer som aldrig förr som de hade att leka med!;) det gillas gillas gillas !!!
Nästa år blir det tredje gången gillt för oss bby, EFFE Å EMSIS FOER EVERH! :D
Och förmodligen kommer det bli bättre än aldrig förr next year! :D hihi

klockan står på 01.33 och jag tackar för mig


peace out bitches ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0