jag står alltid i din famn

Fixar fortfarande med designen. Vi är inte nöjda ännu, och vi ska fortsätta men jag tänkte sluta med det för idag.
Idag har jag vandrat runt på Birsta med mamma, hon köpte julklappar till familjen och vi åt en mysig lunch innan vi gjorde ett ryck till i shoppingvimmlet. När jag kom hem satte jag igång och slog in massa klappar, och som många vet är det de bästa inför julen för mig, att få pimpa julklappar. Hihihi. Fikade citronpepparkakor och julmust till. Heeelt underbart. men once again-  VART ÄR SNÖN. Igår natt regnade det lilla som fanns och inte ens en gnutta frost fanns kvar idag. Blir så less på gudarna. 

Känner mig deprimerad nu, just nu spelar Lars Winnerbäck på Sporthallen här i Sundsvall. VARFÖR ÄR JAG INTE DÄR?  usch usch. synd det är om mig. jag tror jag ska kura ihop mig under mitt täcke och lyssna på han genom min dator-fattigt- men det får räcka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0