datakunskap vs. kennyåkickikväl

Jadu Emma, Jag tycker vi ska ha vår KennyåKickiCarbonaraKväll inom en snar framtid:)
mmmmmmmmmmh säger jag bara:')

Jag Ewelina, sitter på datakunskapslektionen och dömmer mig bort till bättre tider:) hihih.
(skulle kunna sätta på, på lektionen men nu gör jag faktiskt inte det=) )
tänkter just nu på Emmas sköööna stol i köket och sitta å chillalala där (h) duvet vad jag menar emsis:*
mihiihi(;

Vad händer sen`?
Ja, efter skolan ska jag kila på stan, kanske träffa ante,erik och albin, dock inte samtidigt, så vet inte hur jag ska få ihop det :O ska också göra klart lite mer utav julklappsfixet:)


Emma ! Effe å Emsis måste skärpa oss på blogginläggen, vi måste publicera lite mer :Ö :):):)



                                           THIS NIGHT ND EVERY NIGHT*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0